講師簡介

  1. Janguage首頁
  2. 講師簡介

★ 學生的評價

5.00

學生的留言

Phil
2025/04/25
Outstanding teacher; pace, awareness and knowledge of language are exceptional.
Veronica
2025/04/24
Thank you for your lesson Mai-sensei! We appreciate you preparing materials for the kids. Thank you so much!
Phil
2025/04/02
Excellent teacher, I highly recommend her professional services.
May
2025/04/02
she’s very kind and try to help me thru her example sentences
Phil
2025/03/28
Mai 先生 is terrific. She is present, engaging and extremely patient.
講師的Category是由講師自己設定。因此,Category並不是講師的經驗值或學生的評價。欲了解講師的詳細資訊,請瀏覽講師的簡介頁面。
×
名字 マイ (Mai)
講師類別 Category 2(700P)

※Category1、2、3的講師有什麼區別?

性別 女性
可教授的課程等級 初級  中級 
可教授的語言 日本語
可教授的課程

日常會話(自由交談)

原創教材

教科書(JLPT等)

可使用的教材

みんなの日本語(初級Ⅰ)

みんなの日本語(初級Ⅱ)

いろどり(生活の日本語)

中級を学ぼう

自我介紹 こんにちは!マイです!
日本の愛媛県に住んでいます。

アメリカのカリフォルニアに留学をしていたので、
少し英語を話すことができます。
もっと上手に話せるようになるために、
今も日本で英語の練習を続けています。
レッスンは日本語で行いますが、
困った時は英語でも大丈夫です◎

言葉の勉強は楽しいけれど、大変なこともありますよね。
でも、レッスンでは間違えても大丈夫です!
一緒に練習しましょう!

レッスンでお会いすることを楽しみにしています:)

★ 學生的評價

5.00

學生的留言

Phil
2025/04/25
Outstanding teacher; pace, awareness and knowledge of language are exceptional.
Veronica
2025/04/24
Thank you for your lesson Mai-sensei! We appreciate you preparing materials for the kids. Thank you so much!
Phil
2025/04/02
Excellent teacher, I highly recommend her professional services.
May
2025/04/02
she’s very kind and try to help me thru her example sentences
Phil
2025/03/28
Mai 先生 is terrific. She is present, engaging and extremely patient.
  05/13(二) 05/14(三) 05/15(四) 05/16(五) 05/17(六) 05/18(日) 05/19(一) 05/20(二) 05/21(三) 05/22(四)
00:00
00:30
01:00
01:30
02:00
02:30
03:00
03:30
04:00
04:30
05:00
05:30
06:00
06:30
07:00
07:30
08:00
08:30
09:00
09:30
10:00 可預約 可預約 可預約
10:30 可預約 可預約 可預約
11:00 可預約 可預約 可預約
11:30 可預約 可預約 可預約
12:00 可預約 可預約 可預約
12:30 可預約 可預約 可預約
13:00 可預約 可預約 可預約
13:30 可預約 可預約 可預約
14:00 可預約 可預約 可預約
14:30 可預約 可預約
15:00
15:30
16:00
16:30
17:00
17:30
18:00
18:30
19:00 可預約 可預約
19:30 可預約 可預約
20:00 可預約 可預約
20:30 可預約 可預約
21:00
21:30
22:00
22:30
23:00
23:30
申請體驗課程
pagetop

前往頁首